کشف بیش از 103 کیلو حشیش وتریاک در "اهواز و هندیجان"

به گزارش رکنا ، سردار "حیدر عباس زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی که در شهرستان اهواز مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد، شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تلاش‌های مستمر و تحقیقات به عمل آمده، مخفیگاه متهم در شهر "اهواز" مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با هماهنگی قضائی، طی عملیاتی متهم را در منزلش دستگیر کردند، اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم، 42 کیلو و 500گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده در ادامه گفت:در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی از ترددیک دستگاه خودرو سواری پژو حامل مواد مخدر آگاه و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۰ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود:دراین ارتباط ۲ نفر قاچاقچی دستگیرو یک دستگاه خودرو سواری پژو توقیف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مجموع عملیاتها 3 نفر سوداگر مرگ دستگیر و103 کیلوگرم مواد مخدر حشیش وتریاک کشف شد،تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات و اخبار در مورد تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 589581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟