باند دزدان میلیونی خانه ها دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "خیرالله دولتخواه" رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت : اوایل فروردین سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت خانه یکی از شهروندان از سوی مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود : کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه پنجم با دریافت پرونده، به محل وقوع سرقت مراجعه و با بررسی های میدانی متوجه شدند سارقان 3 نفر بوده و با تخریب در منزل شاکی وارد آن شده وسپس با سرقت گوشی موبایل، تبلت، دسته چک، سنتور و... به ارزش 400میلیون ریال از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت : در ادامه تحقیقات کارآگاهان کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان حرفه ای به نام "کرم" را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کرم با دستور قضائی در مخفیگاش دستگیر و به 10 فقره سرقت با همکاری دو تن از هدستانش اعتراف کرد، ادامه داد: کرم اظهار داشت، پس از سرقت اموال مسروقه را به شخصی به نام رضا می فروختیم.

این مقام پلیسی افزود: عباس در تشریح شیوه و شگرد خود گفت : با پرسه زدن در خیابان ها از قبل محل های سرقت را شناسایی و با آشنایی کامل و اطلاع از خالی بودن منازل به داخل خانه ها وارد می شدیم و اموال و اشیای با ارزش را سرقت می کردیم.

رئیس پایگاه پنجم ابراز داشت: با توجه به اعتراف صریح سرکرده باند سارقان منزل، کارآگاهان در عملیات های جداگانه موفق هر دو سرق دیگر و مالخر اموال سرقتی را دستگیر و سارقان به سرقت5 میلیاردی از منازل معترف شدند.

دولتخواه گفت: با توجه به دستگیری سارقان و اعتراف صریح به بزه سرقت کارآگاهان با تلاش های مستمر خود موفق به شناسایی مال باختگان شده اند و با تکمیل پرونده هر چهار متهم با قرار مجرمیت صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 587698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟