182 نفر زندانی به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش رکنا ، با پیگیری ها و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف در سه ماهه اول سال 99، تعداد 182 نفر از زندان های استان فارس آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان فارس با اعلام این خبر گفت : شوراهای حل اختلاف استان با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها نقش بسزایی دارد و شوراهای حل اختلاف می توانند در فرایند قضا زدایی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه شورای حل اختلاف ، حجت الاسلام و المسلمین توانی با اشاره به وجود 16 شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در استان فارس گفت : در سه ماهه اول سال 99، با تلاش اعضا و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان و سایر شعب، تعداد 182 نفر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند

وی افزود: تعداد 571 فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف ویژه زندان استان فارس وارد شده است که از این تعداد 223 فقره پرونده با تلاش همکاران مستقر در شعب ویژه زندان منجر به صلح و سازش و 56 زندانی توسط این شعب آزاد شدند.

وی تاکید کرد: آزادی تعداد 126 زندانی دیگر حاصل فعالیت و تلاش سایر شعب شوراهای حل اختلاف استان می باشد .

سرپرست شوراهای حل اختلاف فارس اظهار امیدواری کرد در روزهای آتی با تلاش همکاران و توسعه فرهنگ صلح و سازش و گذشت بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟