دزدان مهرآباد در محاصره پلیس زمینگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین عادلی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر گفت: ساعت 2 بامداد چهارشنبه 18 تیرماه ماموران کلانتری 119 طی پیامی به کلانتری های اطراف اعلام داشتند 2 موتورسوار که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش که در حال سرقت لوازم داخل خودرو بودند مشاهده شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو سارق موفق به فرار شده اند.

دزدان موتور سوار در محاصره پلیس

وی افزود: با دریافت پیام مخابره شده، ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر گشت زنی های هدفمند را در محدوده کلانتری افزایش تا اینکه با دو جوان موتور سوار که پلاک موتور سیکلت آن مخدوش بود، روبه رو شدند و بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف موتورسیکلت را صادر کردند.

این مقام پلیسی افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران پلیس از محل متواری و با درخواست نیروی کمکی ، خود را در بلوار مدائن در محاصره پلیس مشاهده و بناچار موتورسیکلت را متوقف و هر دو سارق موتور سوار در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر گفت: در بازرسی از موتورسیکلت آنان 2 دستگاه کامپیوتر و ضبط خودرو به ارزش 200 میلیون ریال کشف و هر دو متهم 34 و 36 ساله که از سارقان سابقه دار هستند به بیش از 10 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

وی گفت: هر دو متهم بعد از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟