بلای وحشتناکی که یک مرد بر سر زن تنهای تهرانی آوردند

به گزارش رکنا، روز 29 خرداد امسال به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 مأموران کلانتری شهرستان بهارستان در جریان ماجرای مرموزی قرار گرفتند.

زن میانسالی به مأموران گفت: همسایه‌ام زنی تنها است که وضع مالی خوبی هم دارد دیشب صداهای عجیبی از خانه‌اش می‌آمد اما بعد صدا‌ها قطع شد.

صبح امروز از سر کنجکاوی به در خانه‌اش رفتم اما در را باز نکرد. من مطمئنم که در خانه است و بیرون نرفته به همین خاطر نگرانش هستم. باتوجه به اظهارات زن همسایه، مأموران کلانتری با هماهنگی‌های لازم و گرفتن مجوز قضایی وارد خانه شدند اما به محض ورود با جسد صغری 50 ساله داخل یکی از اتاق‌ها رو به رو شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود.با اعلام این ماجرا به بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد شوهر صغری چندی قبل فوت کرده و وی تنها زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد روز حادثه یک مرد برای کارگری و نظافت خانه این زن به آنجا رفته بود. بدین ترتیب با ردیابی‌های پلیس متهم به نام نعیم 26ساله شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی‌های اولیه منکر قتل زن تنها شد اما مدتی بعد با توجه به مدارک و اسنادی که وجود داشت به قتل اعتراف کرد و گفت: من به‌دنبال تماس این زن برای کار به خانه‌اش رفته بودم اما وقتی متوجه شدم او تنهاست و مقدار زیادی طلا دارد وسوسه شدم که سرقت کنم.
اما وقتی قصد سرقت داشتم زن میانسال مقاومت کرد و مجبور شدم خفه‌اش کنم.

با تکمیل پرونده، این متهم به اتهام قتل و سرقت به عنف روانه زندان شد و بزودی پس از صدور کیفرخواست در دادگاه محاکمه خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟