تجاوز به دختر شهرستانی در خانه شیطان تهرانی! + جزییات

هنرمند جوان که متهم است در روزهای کرونایی و پس از تعطیلی خوابگاه های دانشجویی، دختر جوان را به بهانه شیوع ویروس کرونا به خانه اش کشاند و او را آزار داد در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفندماه سال 98 با شکایت دختر دانشجویی به نام سحر آغاز شد. وی که دانشجوی رشته علوم سیاسی بود به ماموران پلیس گفت : خانواده ام در شهرستان زندگی می‌کنند. دو سال قبل وقتی در دانشگاه قبول شدم به تهران آمدم و در خوابگاه دانشجویی ساکن شدم. اما به خاطر شیوع ویروس کرونا خوابگاه ها تعطیل شد. من می خواستند به شهرستان برگردم اما بلیط اتوبوس پیدا نکردم .به همین خاطر با پسر جوانی که در رشته هنر درس می خواند و طراح طلا بود و مدتی قبل او را می‌شناختم تماس گرفتم.من به او گفتم به خاطر تعطیلی خوابگاه در تهران تنها مانده ام و از او خواستم با ماشین دنبالم بیاید تا چند ساعتی را در خیابان گشت بزنیم.من می خواستم صبح زود و بعد از روشن شدن هوا با اتوبوس به شهرستان محل سکونتم برگردم.

تجاوز در خانه هنرمند طلاکار

این دختر ادامه داد : پسر جوان با ماشین دنبالم آمد. او به بهانه شیوع ویروس مرا فریب داد. او می گفت اگر ساعت ها در خیابان چرخ بزنیم ممکن است به کرونا مبتلا شویم. او با حرف هایش اغفالم کرد و مرا به خانه‌اش دعوت کرد .اما در خانه اش به زور آزارم داد.

با این شکایت دختر دانشجو به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند .

دستگیری دانشجو متجاوز به دختر شهرستانی در تهران

به این ترتیب پسرجوان بازداشت شد و در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه سحر برای پسر جوان اشد مجازات خواست و گفت : این پسر با حرف هایش مرا فریب داد و به خانه اش دعوت کرد .اما به زور آزارم داد.

انکار تجاوزگر به دانشجو دختر در خانه

وقتی پسر جوان در جایگاه ویژه ایستاد اتهامش را نپذیرفت. وی گفت: سحر خودش با من تماس گرفت و از من کمک خواست .او می گفت برای رفتن به شهرستان بلیط پیدا نکرده است و می خواهد تا صبح در خیابان بماند.او با میل خودش به خانه ام آمد اما نمی‌دانم چرا صبح روز بعد چنین شکایتی را مطرح کرد. من هنرمندم وهرگز دختر جوان را آزار نداده ام.

این پسر ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: سحر قبلاً با یکی از دوستان من در رابطه بوده و بعد از به هم خوردن رابطه اش با دوست صمیمی ام با من تماس گرفته بود.ممکن است دوستم قبلا او را آزار داده باشد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟