موبایل قاپ تندرو دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث رکنا: سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری 117 "جوادیه" توسط موتور سوار جوانی ، دستگیری وی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با استفاده از موتورسیکلت تندرو و پلاک مخدوش از غفلت مسافران هنگام مکالمه تلفنی سوء استفاده کرده و در یک لحظه گوشی همراهشان را سرقت و از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم بیشتر در ساعت های پایانی شب مرتکب سرقت شده است و تعداد گشت زنی های انتظامی در اواخر شب افزایش یافته تا اینکه ماموران در گشت زنی های هدفمند در مناطق آلوده یک دستگاه موتورسیکلت تندرو با پلاک مخدوش مشاهده کردند.

سرکلانتر هفتم گفت: عملیات دستگیری متهم آغاز و راکب موتورسیکلت پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر و در بررسی های بیشتر 4 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه متهم به کلانتری انتقال و در بازجویی ها به 22 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد خاطرنشان کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان و تکمیل تحقیقات مقدماتی، موتورسوار برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟