پایان کار سارق حرفه ای با 3 مالخر میلیاردی در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 20 خرداد ماه سال جاری یکی از شهروندان به کلانتری 132 نبرد مراجعه و اعلام کرد، اموال موجود در انباری منزلش توسط سارق یا سارقان سرقت شده است و تعدادی شیرآلات ساختمانی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی در مرحله دیگری به کلانتری نارمک مراجعه و اظهار می دارد، تعدادی از اموال مسروقه را در مغازه شخصی به نام "رحیم" 45 ساله مشاهده کرده است، گفت: با هماهنگی قضائی توسط ماموران کلانتری مالک مغازه را دستگیر و با دستور قضائی، اولین متهم پرونده به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: مالک مغازه اظهار داشت که سارق اصلی پرونده رحیم است و شیرآلات سرقتی را نیم بها از وی خریده ام.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با مشخص شدن هویت اصلی سارق، کارآگاهان موفق شد ند مخفیگاه سعید را شناسایی کند، اضافه کرد: با هماهنگی های قضائی، سارق اصلی پرونده دوم تیرماه در یک عملیات موفق دستگیر شد.

وی عنوان کرد: سعید در پایگاه ششم این پلیس، به سرقت از انباری شاکی معترف شد و اظهار داشت : علاوه بر انباری شاکی از 3 انباری دیگر نیز سرقت کرده است و اموال سرقتی را به مالخر به نام های "کریم" و "جلیل" به قیمت 3 میلیارد ریال فروخته است و حاضر به شناسائی و معرفی آنها می باشد.

سرهنگ کنجوریان بیان داشت : در ادامه تحقیقات پلیسی با هماهنگی های قضائی هر دو مالخر دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه نیز در این مکان ها کشف و به پایگاه ششم انتقال یافتند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح سعید به سرقت از 4 انباری مسکونی و همچنین دستگیری هر سه مالخر و تحویل اموال کشف شده به صاحبان اصلی آن، هر4 متهم با صدور قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 581542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟