آزار شیطانی دختر چوپان از سوی مرد کارخانه دار تهرانی

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک دختر چوپان آغاز شد.وی که به همراه برادرش به پلیس آگاهی رفته بود مدعی شد در تله مرد دامداری به نام ابراهیم افتاده و حالا باردار است .

دختر چوپان در تشریح ماجرا و گفت : مدتی قبل من و برادرم از شهرستان برای کار به تهران آمدیم و در دامداری ابراهیم که مرد پولداری است و یک کارخانه دارد استخدام شدیم . ما گله او را به چرام می‌بردیم تا اینکه مدتی قبل او مرا به بهانه صحبت کردن به دفتر کارش دعوت کرد. آنجا از من خواست تا تسلیم نیت شومش شوم .او می گفت می خواهد با من ازدواج کند .اما مقاومت کردم. به همین خاطر به من حمله ور شد و آزارم داد .من از ترسم سکوت کردم و حتی به برادرم حرفی نزدم . تا اینکه متوجه شدم باردار هستم.

با این شکایت پرونده برای تحقیقات به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد . در نخستین جلسه تحقیق که دیروز برگزار شد دختر چوپان به قضات گفت: مدتی قبل پدر و مادرم فوت شدند . برادرم با دختر خاله ام ازدواج کرد و ما برای یافتن کار به تهران آمدیم .ما دنبال کار می گشتیم که با ابراهیم آشنا شدیم .او صاحب چند دامداری و یک کارخانه بود .او ما را به‌عنوان چوپان استخدام کرد و ما هر روز گله اش را به چرا می بردیم .اما آخرین بار مرا در دفتر کارش آزار داد . دفتر کار او مجهز به دوربین مداربسته است و حالا از قضات می خواهم تا دوربین مداربسته دفتر را بررسی کنند.

این دختر ادامه داد: روی لباس های من آثاری وجود دارد که می تواند تایید کند او مرا آزار داده است. سپس قتی مرد کارخانه دار در جایگاه متهم ایستاد و اتهامش را نپذیرفت .

وی گفت: این دختر قصد اخاذی از من را دارد . او و برادرش وقتی به تهران آمدند حتی جایی برای خوابیدن نداشتند . من به آنها شغل و محلی برای استراحت دادم. اما وقتی فهمیدند پولدار هستم چنین شکایتی را علیه من مطرح کردند .آنها می‌خواهند از من اخاذی کنند .

با پایان اظهارات این مرد ، با دستور قضایی وی به همراه دختر جوان و لباسهایی که مدعی است آثار جرم روی آن نمایان است به پزشکی قانونی معرفی شدند تا کارشناسان درباره دی‌ ان‌ ای کشف شده جنین و آثار روی لباس ها اظهار نظر کنند . بعد از اظهار نظر کارشناسان مربوطه مرد کارخانه‌دار در دادگاه از خود دفاع می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟