دستگیری قاتل مرد موتور سوار در تهرانسر / این مرد 4 ساعت فراری بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه موتور سیکلت در جاده مخصوص ابتدای تهرانسر ماموران کلانتری بلافاصله به محل اعزام شدند.

تصادف مرگبار

وی گفت: با حضور ماموران مشخص شد پس از بر خورد یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه موتور سیکلت ، راننده خودروی سواری از محل متواری و راکب موتورسیکلت که مردی 50 ساله به علت شدت ضربه وارده از سلامت جسمانی مناسبی برخوردار نمی باشد که با کمک عوامل امدادی موتورسوار به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافت.

وی گفت: متاسفانه موتورسوار پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت صدمه وارده جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی افزود: شناسایی و دستگیری راننده خودروی سواری در اختیار تیم عملیات کلانتری تهرانسر قرار گرفت و تیم مسئول با حضور در محل تصادف و تحقیقات میدانی موفق شدند پلاک انتظامی خودروی مقصر را شناسایی کنند.

دستگیری قاتل پس از 4 ساعت

کلانتر محله تهرانسر تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، هویت و مخفیگاه مالک خودرو شناسایی و با هماهنگی های قضائی، تیمی اعزامی به مخفیگاه متهم که در یکی از شهر همجوار بود، اعزام و موفق شدند متهم را در کمتر 4 ساعت دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به فرار خود از صحنه تصادف اعتراف و با تکمیل پرونده راننده فراری برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی تحویل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟