سارقان مأمورنمای طلا و جواهرات در رفسنجان دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی کریمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی هفته گذشته مأموران در پلیس آگاهی رفسنجان موفق به شناسایی و دستگیری افراد سارق تحت پوشش بهداشت شدند که این افراد یک زن و مرد بودنده و با لباس مأموران بهداشت و برای چک کردن علائم سلامتی وارد منازل افراد مسن‌ می شدند.

وی ادامه داد: با وارد شدن در منزل اگر فرد تنها بود با گرفتن تست فشار خون از فرد مسن، و خوراندن قرص بیهوشی به فرد اقدام به ربودن طلا و جواهرات در منزل می کردند.

کریمی بیان کرد: در این راستا ۲ سارق مأمور نما و ۳هم دست‌ دستگیر شدند که از آن ها طلا و جواهراتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی توصیه کرد: که خانواده ها و همشهریان حتما به افراد دارای سن بالا سر بزنند و رفت و آمد آن ها را توجیه و رصد کنند ضمن اینکه با تجهیز منزل افرد مسن به دوربین می توان از آسسیب رساندن به این قشر کمک کرد همچنین نگهداری طلا و جواهرات در صندوق امانات بانک ها نیز در جلوگیری از سرقت آن ها موثر است‌.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین طی هفته اخیر ۱۰ سارق احشام در این شهرستان دستگیر شدند که از شهرهای دیگر وارد رفسنجان‌ می شده و پس از سرقت خودرو وانت، اقدام به سرقت احشام می کردند و آن ها را در شهرهای دیگر به فروش می رساندند.

وی گفت: در این زمینه ۵۰ رأس احشام کشف شدند.

رفسنجان با جمعیت بالای ۳۲۰ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟