قلع و قمع 180 ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 با حضور دادستان شهرستان دماوند ، نیروی انتطامی و پرسنل امور اراضی جهاد کشاورزی و اداره امور منابع آب، احکام قضایی جداگانه تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای جابان و حریم رودخانه آه سادات محله آبعلی به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این احکام قضایی 180 فقره بنا و اسکلت با سطح آزاد سازی 20 هکتار در روستای جابان و 14 فقره بنا و چهار دیواری با سطح آزاد سازی 2ونیم هکتار در حوزه شهر آبعلی جمعاً به ارزش ریالی حدوداً 4 هزار و 400 میلیارد ریال تخریب و به چرخه تولید و کشاورزی بازگشت.

این مقام انتظامی افزود:اجرای این طرح ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور دادستان دماوند و نماینده حوزه قضائی بخش رودهن صورت گرفته ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نمی باشد.

سردار عزیزی در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت به جهت جلوگیری از ضرر و زیان خریداران این املاک از شهروندان تقاضا کرد : هنگام خرید املاک و اراضی جهت بهره برداری از طریق ادارات مرتبط و دیگر مراحل قانونی از کاربری آن مطلع و تحت هیچ شرایطی فریب افراد سودجو و فروشندگان املاک را نخورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابوفیاض حیدری

 

 

کدخبر: 575266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟