صاحب کیف 500 دلاری کیست؟

به‌گزارش رکنا،  چند روز قبل معاون عملیات کلانتری 126 تهرانپارس به‌همراه همکارانش راهی پارک پلیس شد تا به پاکسازی پارک از وجود اراذل و مزاحمان بپردازند، اما هنگام گشت کیف پولی حاوی 500 دلار پیدا کرد.

سرگرد رضا تراز در رابطه با این موضوع  گفت: پارک پلیس یکی از بزرگترین پارک‌های منطقه است و به همراه همکارانم برای نظارت به آنجا رفته بودیم.

کشف 500 دلار در میان شمشادها

تعدادی موتور سوار به پارک آمده بودند و با حرکات تک چرخ و نامتعارف مزاحم مردم شده بودند. در هنگام گشت بودم که در میان شمشادها چشمم به یک کیف پول خورد.

او ادامه داد: کیف پول را برداشتم داخل آن 500 دلار، 27 هزار تومان پول و یک کارت معافیت از خدمت به‌نام مرد جوانی بود. کیف را بلافاصله به کلانتری برده و تحویل رئیس کلانتری دادم.

من 30 سال است که در پلیس خدمت می‌کنم و حدود 4 ماه دیگر بازنشسته می‌شوم. در تمام این سال‌ها هرگز اجازه ندادم کسی به مال و ناموس مردم بد نگاه کند و خودم نیز همیشه تلاش کردم دست و نگاهم را پاک نگه دارم. در این چند روز خیلی تلاش کردم صاحب کیف را پیدا کنم اما موفق نشدم از بانک‌ها استعلام گرفتیم تعدادی شماره تلفن به‌دست آوردم که همه مدعی شدند چنین شخصی را نمی‌شناسند. یک تلفن همراه هم به‌دست آوردیم که تا به حال موفق به تماس نشده‌ام.

سرهنگ بهزاد هادی‌پور، رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران نیز از مأمور پلیس که در یک اقدام انساندوستانه کیف پول با دلارهای کشف شده را به رئیس کلانتری تحویل داد تا صاحبش را پیدا کنند تقدیر و تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟