دستگیری عامل احتکار 30 هزار اقلام بهداشتی در مرکز پایتخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نادر مرادی "در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر این که در حوالی خیابان ویلا، فرد محتکری با سوء استفاده از شرایط و وضعیت فعلی جامعه در انبار منزل شخصی اش مقدار فراوانی اقلام بهداشتی و مورد نیاز این روزهای شهروندان را احتکار کرده است، بررسی موضوع در دستور تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته بیست و چهارم اردیبهشت ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت برای دستگیری متهم و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند ضمن دستگیری این فرد محتکر مقادیر قابل توجهی اقلام بهداشتی احتکار شده را کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از انبار منزل شخصی متهم 9هزار ماسک، 6هزار بطری مواد ضدعفونی کننده، 15هزار عدد دستکش لاتکس و یک هزار و 800 پک بهداشتی کشف شد.

وی افزود: با دستور قضائی انباری مذکور پلمب و متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت انتقال یافت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده حدود 5 میلیارد ریال براورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی در اختیار دادسرای جرایم پزشکی ودارویی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟