اقدام شیطانی در خانه مجردی + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۲۲ ساله ای به نام آیدا آغاز شد.وی که همراه مادرش به پلیس آگاهی رفته بود به ماموران گفت :سه ماه قبل در بلوار ارتش با پسر جوانی به نام شایان آشنا شدم. شایان بدنساز بود و می گفت وضع مالی خوبی دارد.او شماره تلفنش را به من داد و رابطه ما با هم شروع شد. من چند بار همراه شایان برای گردش به پارک رفتم اما آخرین بار به بهانه ای مرا به خانه مجردی اش کشاند و آزارم داد .

با این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و پزکان و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند. به این ترتیب پسر بدنساز و بازداشت شد .

در بررسی‌ها روشن شد وی چندین سابقه کیفری نیز در پرونده اش دارد.

این مرد دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه دختر جوان برای شایان اشد مجازات خواست و گفت: این مرد زندگی مرا خراب کرد .بعد از این که ماجرا را به مادرم گفتم او شوکه شد و این ماجرا تأثیر بدی در روحیه خودم و پدر و مادرم گذاشته است .شایان با چرب زبانی مرا به تله شیطانی اش انداخت.

سپس مرد بدنساز که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ویژه ایستاد و آزار و اذیت دختر جوان را انکار کرد.

و ی گفت : من آیدا را به زور آزار نداده‌ام .او با میل خودش به خانه مجردی ام آمد و با من رابطه برقرار کرد. او چون می داند وضع مالی خوبی دارم قصد دارد از من اخاذی کند.او گفته فقط در صورت دریافت ۱۰۰ میلیون تومان حاضر به گذشت است. چون می‌داند به تازگی با یک پزشک که ساکن لندن است ازدواج کرده ام و میخواهم برای زندگی به آنجا بروم به دادگاه آمده تا از من شکایت کند. او می خواهد زندگی مرا خراب کند.

با پایان اظهارات این متهم، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟