آزار شیطانی زن تهرانی

به گزارش رکنا ، یک ماه قبل زنی ۳۵ ساله به نام رویا به مأموران پلیس Police مراجعه و درخواست بازداشت سرایدار ساختمان محل سکونتش را مطرح کرد.

زن جوان گفت: من در یک برج به صورت مجردی زندگی می‌کنم. مدتی بود که پایم شکسته بود و بیشتر اوقات در خانه بودم. سرایدار معمولا کارهایم را انجام می‌داد. روز حادثه Incident سرایدار برج زنگ در واحدم را زد. من هم به تصور اینکه قصد دارد زباله‌ها را بیرون ببرد یا اینکه وسیله‌ای خریده، در را باز کردم. او مرا هل داد و وارد خانه شد. با توجه به اینکه پایم شکسته بود، نتوانستم مقاومت کنم و به زمین خوردم. متهم وارد خانه شد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

با شکایت این زن، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و آثار تعرض در بدن او مشاهده شد. با توجه به اتهام وارده، مأموران مرد سرایدار را بازداشت کردند. او اتهام تعرض به زن جوان را رد کرد و گفت: این زن عاشق من شده بود و مرا دوست داشت، به‌همین‌خاطر پیشنهاد داد او را صیغه کنم و با هم رابطه داشته باشیم.

متهم که مرد جوانی است، گفت: این زن حالا قصد اخاذی از من را دارد. او خودش قبلا گفته بود عاشق من شده است.

بعد از گفته‌های این مرد، قضات از شاکی خواستند تا توضیحاتی بدهد. او صیغه‌نامه‌ای به دادگاه ارائه داد و گفت: من چند سال است که صیغه مردی هستم و با او رابطه زناشویی دارم. من شوهرم را دوست دارم، البته به‌خاطر شرایطی که داریم جدا از هم زندگی می‌کنیم و من در خانه مجردی هستم. شوهرم به من سر می‌زند و گاهی شب را در خانه من می‌گذراند، اما، چون بیشتر اوقات تنها هستم، مرد سرایدار نمی‌دانست که شوهر دارم و چنین ادعایی را مطرح کرد. حالا هم شوهرم از ماجرا خبر ندارد و اگر متوجه شود، رابطه من با او تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. مرد سرایدار وقتی که دید من پایم شکسته، از فرصت استفاده کرد تا به من تجاوز Rape کند. زمانی که پایم سالم بود، خودم سر ساعت زباله‌ها را پشت در می‌گذاشتم و در را باز نمی‌کردم. شوهرم کلید داشت و خودش می‌توانست وارد خانه شود.

متهم که با شنیدن این گفته‌ها شوکه شده بود، گفت: من نمی‌دانستم این زن شوهر دارد. من فکر می‌کردم مجرد است، البته دیده بودم گاهی رفت‌وآمد به خانه‌اش می‌شود، اما از آنجایی که مردی را کنار او ندیده بودم نمی‌دانستم متأهل است.

متهم درحالی‌که همچنان اصرار داشت این رابطه با اصرار زن جوان بوده، گفت: او به دروغ به من ابراز علاقه کرد و برایم دام پهن کرده بود.

دادگاه با توجه به مدارک به‌دست‌آمده متهم را تا زمان محاکمه بازداشت کرد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟