مرد مکانیک مالخر وسایل سرقتی بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد رضا موسوی گفت: با تماس تلفنی شهروندان محله یافت آباد با مرکز فوریت های پلیسی 110 و شکایت از حضور یک مالخر که به طور مستمر اموال مسروقه را خریداری و در مخفیگاهش نگهداری می کند. تیمی از ماموران کلانتری 151 یافت آباد بررسی های خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات شبانه روزی و بررسی های میدانی مشخص شد تعدادی از افراد مشکوک به مغازه مکانیکی این فرد تردد دارند و این مساله به تجمع خلافکاران منجر شده است و متهم به حالت نمایشی و رد گم کردن مغازه مکانیکی را بنا کرده است.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه متهم صادر و ماموران طی یک عملیات ضربتی این متهم را هنگام خروج از مغازه اش دستگیر و مخفیگاه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس کلانتری یافت آباد تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 15 قطعه اموال مسروقه از جمله مدارک هویتی، پلی استیشن، مانیتور کامپیوتر خودرو و کفش و غیره کشف شد.

سرهنگ موسوی، بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد و با اعترافات متهم مال باخته های اموال مسروقه شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که پس از مشاهده اموال مسروقه مالکیت آنها را تایید و پس از تنظیم صورتجلسه، اموال کشف شده به آنان بازپس داده شد.

وی اظهار داشت: با اعتراف صریح متهم ، تحقیقات تکمیلی انجام ومتهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟