مرد پراید سوار دزد  میلیونی خودروها در شمال تهران بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: 4 اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت از داخل خودرو با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری 123 نیاوران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت میلیونی از داخل خودرو

این مقام انتظامی بیان داشت: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، شاکی ساعت 6 بعد از ظهر دوم اسفند ماه خودرو پژو 206 خود را در خیابان کاشانک پارک و پس از مراجعه با در تخریب شده خودرو مواجه و متوجه می شود از داخل خودرواش کیف شخصی که حاوی مدارک خودرو، دسته چک، سند و وجه نقد و... به ارزش 6 میلیون تومان بوده توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت توسط یک نفر انجام شده و سارق با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به محل سرقت مراجعه کرده است که شناسایی مالک خودرو در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد مالک خودرو فردی به نام " سعید " 31 ساله است.

دستگیری سارق حرفه ای

وی تصریح کرد: با سرنخ به دست آمده و هماهنگی با دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه یک تهران مخفیگاه سعید در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در 25 اسفند ماه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم به 60 فقره سرقت لوازم خودرو در شمال تهران معترف شد و اظهار داشت، با تخریب درب خودرو ها اموال داخل آن را سرقت کرده و به افراد گذری در خیابان مولوی فروخته است .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟