سارق ساده لوح دست خودش را در فضای مجازی رو کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد گفت: یکی از شهروندان سراسیمه و مضطرب با فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و اظهارداشت موتورسیکلتش را جلوی چشمانش به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: بلافاصله هماهنگی های لازم از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد به عمل آمد و تیم های تجسس کلانتری 15 سناباد ماموریت یافتند برای پی گیری سریع پرونده وارد عمل شوند.

سرهنگ صارمی ساداتی گفت: تحقیقات اولیه پلیسی حاکی از آن بود که شاکی پرونده آگهی فروش موتورسیکلت خود را در سایت فضای مجازی منتشر می کند و فردی به عنوان خریدار با او در تماس بوده که با یک موتورسیکلت سر قرار حاضر شده و موتورسیکلت مالباخته را بهانه بررسی وضعیت فنی سوار می شود و پا به فرار می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بعدی پرونده نشان می داد که موتورسیکلت جامانده از متهم نیز سرقتی بوده است و بنابراین تیم تجسس کلانتری سناباد با اقدام های گسترده و ردزنی های دقیق سرنخ های موجود، عامل این سرقت را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ صارمی ساداتی تصریح کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و در اقدامی غافلگیرانه، متهم پرونده را در مخفیگاهش دستگیر و موتورسیکلت مسروقه که در خانه ای دیگر مخفی کرده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات از متهم پرونده که سابقه کیفری تاکنون نداشته ادامه دارد و در پایان از شهروندان انتظار داریم هنگام خرید و فروش کالا و وسایل نقلیه خود به خصوص در فضای مجازی به توصیه های پلیسی و نکات قانونی و موارد لازم در انجام معاملات توجه داشته باشند تا از وقوع چنین مشکلاتی پیشگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟