به گزارش رکنا، به نقل از روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: این میزان سرقت در یک ماه گذشته و در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی کشف و علاوه بر سارقان، ۳۱ نفر نیز در رابطه با جرایم مرتبط با موادمخدر دستگیر شده‌اند و ۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها، ۴۴ دستگاه خودرو و ۱۲دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل شده است.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در عملیات پلیس اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سه سارق حرفه‌ای در ۲ عملیات پلیس شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۶ فقره سرقت مغازه اعتراف کرده‌اند.

وی بیان کرد: برخورد با سارقان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس در استان مرکزی است و این مهم در نقاط مختلف این استان با جدیت دنبال می‌شود.

توقیف یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک میلیارد ریال پارچه خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری در اراک کشف و ضبط شد.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: با تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و به منظور حمایت هدفمند از تولید ملی، ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی هنگام کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان اراک به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از داخل این خودرو ۵۱ طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق کشف و در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟