دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر با 134 کیلو تریاک در عملیات پلیس تهران و کرمان

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان جنوب کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری 405 با همکاری یکی از همدستانش به تهران منتقل کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

ردیابی قاچاقچیان مواد مخدر

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم قصد دارد محموله را پس از گذشتن از شهر "جیرفت" به شهر تهران منتقل کند، عنوان کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی توسط ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه یکم به "استان کرمان" اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان خودروی متهمان در محور مواصلاتی به شهرستان "جیرفت" شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از خودرو انجام پذیرفت.

دستگیری قاچاقچیان

حسنوند ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در موقعیت مناسبی در یک عملیات مشترک خودروی متهم را متوقف و در بازرسی از آن خودرو 134 کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: هر 2 متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافتند و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟