پایان کار سارق بد عادت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ، گفت: ساعت 13:40 ظهر 2 اردیبهشت ماه تیمی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده میدان تسلیحات به راننده یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد، خودروی پراید 30 فروردین ماه در حوالی میدان خراسان به سرقت رفته است .

تعقیب و گریز پلیسی

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: راننده خودرو مسروقه با مشاهده واحد گشت با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می شد که افسر اکیپ، راننده ی خودروی مسروقه را به آرامش و توقف دعوت می کند، ولی راننده بدون توجه به دستور صادره به فرار خود ادامه می دهد.

سرقت از روی عادت

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه برای جلوگیری از خسارت های احتمالی و حفظ جان عابران خودروی گشت پلیس آگاهی با مسدود کردن مسیر حرکت خودرو پراید باعث توقف وی می شود، گفت: کارآگاهان با عکس العمل سریع اعضای اکیپ متهم به هویت مجید 31 ساله دستگیر و پس از بررسی سوابق وی مشخص شد مجید دارای چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو از کلانتری 156 ، 126 ، 128 ، 101 دارد و حسب اعترافات وی در اسفند ماه گذشته از زندان آزاد و در باند سارقان مزدا 3 مشارکت داشته است و سرقت را از روی عادت برای فروش قطعات با ارزش آن انجام می دهد .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از بازرسی از داخل خودرو سرقتی تعداد زیادی اسناد و مدارک که دارای سابقه مفقودی و یا سرقت بودند کشف شد.

بنا به این گزارش، متهم برای رسیدگی قضائی و کشف سرقت های احتمالی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟