انهدام باند دزدان بچه محل ها در جنوب تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ مهدی اسدی رئیس کلانتری 116 مولوی گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در حال گشت زنی در محله "مولوی" بودند که تعدادی از شهروندان به گشت انتظامی کلانتری مراجعه و اظهار داشتند، 4 جوان سوار بر 2 دستگاه موتورسیلکت از رهگذری، موبایل قاپی کرده و پا به فرار گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهروندان موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و موتورسیکلت ها را به خاطر بسپارند، گفت: طرح مهار متهمان در محله مولوی به اجرا در آمد و با توجه به خاص بودن یکی از موتورسیکلت ها خیلی زود ماموران موفق شدند، متهمان را در حوالی محل سرقت مشاهده کنند.

دستگیری دزدان در حین سرقت

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران مدتی هر 2 موتورسوار را تحت نظر قرار دادند تا اینکه موتورسواران به شهروندی نزدیک و قصد موبایل قاپی دارند که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند .

وی افزود: سارقان با دیدن ماموران از صحنه متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز گشت انتظامی کلانتری موفق شدند، 2 تن از موتورسواران را در محدوده خیابان شوش شرقی دستگیر کند.

رئیس کلانتری 116 مولوی با اشاره به اینکه ماموران درخواست نیروی کمکی برای تعقیب 2 سارق متواری تقاضا کردند، عنوان کرد: ماموران کلانتری با تعقیب 2 سارق دیگر، موفق شدند راکب موتورسیکلت را دستگیر ولی ترک نشین آن از محل گریخت.

باند بچه محل ها

سرهنگ اسدی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان 2 دستگاه گوشی سرقت کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی اولیه اظهار کردند، هر 3 بچه محل بوده و فرد متواری سر کرده باند بوده و 4 ماه پیش از زندان پس از گذشت 15 سال حبس آزاد شده است و با تشکیل باند 4 نفره تا کنون 30 فقره موبایل قاپی مرتکب شده اند.

وی در توصیه به شهروندان گفت: مردم در اماکن خلوت و تاریک به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و هنگام استفاده از تلفن همراه، گوشی را به سمت دیوار گرفته و حرکت کنند تا سارقان امکان سرقت آن را نداشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟