شلیک دقیق پلیس به سارق حرفه ای

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عسگر فولادوند مقدم رئیس کلانتری 159 بیسیم گفت: شامگاه یکشنبه اول اردیبهشت ماه امسال واحد موتور سوار گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در حال گشت زنی در منطقه بودند که به راننده یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مشکوک می شوند و برای بررسی موضوع شماره پلاک خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام مشخص شد این خودرو 2 شب پیش در منطقه خیرآباد ورامین به سرقت رفته است.

وی توضیح داد: گشت موتوری کلانتری دستور ایست برای راننده صادر می کنند اما راننده خودروی سرقتی بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه و از محل متواری می شود.

تیراندازی دقیق پلیس به خودروی دزدان

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای جلوگیری از فرار متهمان چند تیراندازی هوائی شلیک می کنند، گفت: متهم همچنان بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار خود ادامه که ماموران برای توقف خودرو لاستیک خودرو پراید را هدف گرفته و با شلیک تیر به لاستیک خودرو موفق به توقف آن می شوند.

کلانتر محله بی سیم اضافه کرد: با توقف خودرو، راننده پراید قصد فرار با پای پیاده را داشت که ماموران کلانتری در عملیاتی هوشمندانه مانع فرار سارق جوان شده و وی را زمینگیر کردند.

دستگیری قبل از سرقت

رئیس کلانتری 159 بیسیم با اشاره به اینکه متهم به همراه خودروی کشف شده به کلانتری انتقال یافت، اظهار داشت: سارق 32 ساله که 2 سال در زندان سپری کرده است در اعترافاتش عنوان کرد، 2 شب قبل خودروی پراید را که فاقد تجهیزات ایمنی در محله خیر آباد مشاهده کرده و وسوسه شدم و دست به سرقت پراید زدم و تصمیم داشتم با این خودرو در محله های مختلف دست به سرقت لوازم داخل خودرو بزنم که دستگیر شدم.

سرهنگ مقدم به مالکان خودرو ها توصیه کرد: خودروشان را جهز به تجهیزات ایمنی قفل پدال و فرمان و دزدگیر کنند و حتماً از ابزار بازدارنده استفاده کنند.

وی افزود: در صورت پارک کردن خودرو در حاشیه خیابان حتی المقدور خودروها را مکان های روشن پارک کنید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟