به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"شهرام دمساز" فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های روستایی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان"سوادکوه شمالی"، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی " لفور" با تقویت گشت های انتظامی حین گشت زنی به یک خودروی سواری پراید با 2 سرنشین که با پلاک مخدوش در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، مظنون شدند.

سرهنگ دمساز، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند و در بررسی های اولیه از سرنشینان خودرو و در ادامه با بازرسی از داخل آن دریافتند، این افراد سارق سیم برق هستند .

وی اظهار کرد: با دستگیری متهمان به سرقت سیم برق و کشف ابزار آلات، این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 2 فقره سرقت سیم برق در شهرستان سوادکوه شمالی و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ دمساز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: در تامین نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟