محاکمه جوان شیطان صفت در دادگاه کیفری تهران

به گزارش رکنا، دختر جوانی که مدعی است 3 سال قبل با وعده ازدواج پسر جوانی فریب او را خورده و مورد تعرض قرار گرفته با شکایت به دادگاه کیفری استان تهران خواستار مجازاتش شد.

 رسیدگی به این پرونده از اسفند سال 98 با شکایت دختر جوانی به دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. دختر جوان در اظهاراتش گفت: سال 95 از طریق یکی از دوستانم با او آشنا شدم. رابطه ما هر روز بهتر می شد تا اینکه یک روز کسری با این بهانه که قصد دارد من را به خانواده اش معرفی کند مرا به خانه شان دعوت کرد اما وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم او تنهاست . می خواستم از خانه اش بروم که مرا مورد تعرض قرار داد. پس از آن هم به بهانه ازدواج و اینکه مرا دوست دارد۳ سال مرا اغفال کرد اما از چند ماه پیش ناگهان شماره تلفن و خانه شان را عوض و ارتباطش را با من قطع کرد.

دختر جوان در ادامه توضیح داد: برای پیدا کردن ردی از او همه جا را گشتم و هر نشانی که از او داشتم را دنبال کردم تا اینکه موفق شدم آدرس خانه جدیدشان را با تعقیب کردن از محل کارش پیدا کنم. وقتی هم من را دید با قاطعیت به من گفت که دیگر قصد ادامه رابطه با من را ندارد. حتی وقتی گفتم به اتهام تجاوز شکایت می‌کنم گفت که اگر باهوش بودی همان بار اولی که این اتفاق بین ما افتاد باید اینکار را می کردی و حالا هم بعد از 3 سال چیزی را نمی توانی ثابت کنی پس برو دنبال زندگی خودت و دست از سر من بردار. این مسأله باعث شد تا من از کسری شکایت کنم و از دادگاه هم درخواست می کنم تا این فرد را مجازات کند.

من با دختر جوان همخوابی نکرده ام

بعد از اظهارات دختر جوان، متهم احضار شد و پس از حضور در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران مدعی شد: شاکی را اصلاً نمی‌شناسم! شاید او من را با شخص دیگری اشتباه گرفته است!

قضات پس از بررسی پرونده متن پیامک های رد و بدل شده میان آن 2 را نشان دادند که او بلافاصله حرفش را عوض کرد و گفت: او را می‌شناسم اما با او رابطه خاصی نداشتم. یکی از دوستان مشترک ما را بهم معرفی کرد و پس از چند جلسه که با او گفت وگو کردم متوجه شدم که به لحاظ فرهنگی و اخلاقی با هم سنخیتی نداریم بنابراین از او خواستم که دیگر با هم ارتباطی نداشته باشیم اما چون ما وضع مالی خوبی داریم این خانم قصد دارد تا با شکایت از من اخاذی کند.

بررسی عکس ها و پیامک‌های رد و بدل شده بین این دو نشان می‌داد آنها مدت زمان زیادی با هم ارتباط داشته‌اند و ادعای دختر کاملاً درست است. البته در مسیر بررسی پرونده پزشکی قانونی نیز گزارش را مبنی بر اینکه رابطه بین این 2 نفر وجود داشته را به دادگاه ارائه کرد اما در ادامه گزارش هم قید شده که در حال حاضر بررسی ادعایی دختر در خصوص اینکه 3 سال قبل مورد تعرض قرار گرفته، امکان پذیر نیست.

پس از تکمیل تحقیقات به عنوان متهم محاکمه شد و در دفاع از خودش گفت: با اینکه با او چند باری صحبت کردم اما ادعاهای او مبنی بر همخوابی با او و نظریه پزشکی قانونی را قبول ندارم. این خانم قصدش فقط اخاذی است. قضات پس از شنیدن اظهارات شاکی و متهم برای صدور حکم وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟