به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری با اشاره به ثبت نام وام قرض الحسنه دولت به حساب سرپرست خانوارهای یارانه ای واریز گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که سودجویان و کلاهبرداران برای رسیدن به نیت های بزهکارانه خود دست به اقدامات نوین و جدیدی می زنند و مردم باید با هوشیاری دقیق تری اقدامات اینترنتی را انجام دهند تا در دام این سودجویان گرفتار نشوند.

وی افزود: سرپرستان خانوارها باید توجه داشته باشند که برای ثبت نام و دریافت وام یک میلیون تومانی از سوی وزارت رفاه به آنها پیامکی ارسال می شود و در صورت تمایل سرپرست خانوار این پیامک را تایید می کند و هیچ نیازی به ثبت نام سایتی یا ارائه مشخصات کارت بانکی نیست.

ظهیری گفت: پس از تایید این پیامک از سوی سرپرست خانوار مبلغ وام قرض الحسنه یک روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر این‌که دریافت وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه‌ای که در ستاد اقتصادی دولت تصویب شده نیاز به ثبت نام در هیچ سایتی ندارد، گفت: سرپرستان خانوار باید از طریق پیامکی که با سرشماره وزارت تعاون ارسال می شود، درخواست وام خود را تایید کنند.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اقساط قرض الحسنه وام یک میلیون تومانی از تیر ماه از یارانه نقدی کسر خواهد شد، گفت: بر اساس توافقات انجام شده اقساط این وام یک میلیون تومانی که به ۲۳ میلیون خانوار ایرانی که یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت می کنند، ارائه می‌شود ۳۵ هزار تومان در هر ماه خواهد بود.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه، سرپرست خانوار برای دریافت این یک میلیون تومان وام قرض الحسنه بایستی اعلام آمادگی خود را از طریق پیامک اعلام کند، گفت: برای پرداخت این وام به ۲۳ میلیون خانوار رقمی نزدیک ۲۳ هزار میلیارد تومان باید از طریق منابع بانکی در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گیرد و این مبلغ به صورت یکجا به حساب سرپرستان خانوارهایی که درخواست خود را تایید کرده اند واریز خواهد شد.

به گفته وی، در ستاد اقتصادی دولت مصوب شد تا این مبلغ قبل از شروع ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟