دستگیری راننده تاکسی و همدستش با 50 کیلو مواد مخدر

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این متهمان با همکاری پلیس استان "قم" دستگیر شدند.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  گفت: با دریافتی خبری مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه خودروی سواری تاکسی ضمن تهیه مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران، مشغول توزیع آن در سطح تهران است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و ماموران دریافتند راننده تاکسی با همکاری یکی از همدستانش اخیراً با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری و تاکسی به استان قم مسافرت و با تهیه مواد مخدر در قصد بازگشت به شهر تهران را دارند.

این مقام قضائی با اشاره به تکمیل رصدهای اطلاعاتی توسط ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پلیس به استان قم اعزام و موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، خودروی متهمان را در محور قم – تهران شناسایی کنند.

وی عنوان کرد: در مراقبت های ویژه پلیسی مشخص شد که خودروی سواری به صورت پوششی عمل کرده از خودروی تاکسی مراقبت می کنند که هر دو خودرو در عملیاتی مشترک توقیف و رانندگان خودروها دستگیر شدند.

وی تصرح کرد: در بازرسی از داخل خودروی تاکسی 30کیلو و 250گرم تریاک، 20 کیلو و 640 گرم حشیش کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟