کشف 105 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس تهران و قم

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان جنوب کشور تهیه و با یک دستگاه کامیون ایسوزو به تهران منتقل کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم قصد دارد بعد از تهیه مواد مخدر با گذشتن از شهر قم محموله را از طریق محورهای واصلاتی جنوب تهران به پایتخت منتقل کند، عنوان کرد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به "استان قم" اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم رصد های مراقبتی انجام تا اینکه متهم وارد شهر "قم" شد و خودروی متهم مورد شناسایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و پلیس تهران قرار گرفت، اما به دلیل شناسایی سایر همدستان متهم با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خودروی متهم توقیف نشد و مراقبت های ویژه پلیسی ادامه یافت تا اینکه متهم در بزرگراه "فتح" در کنار یک دستگاه خودروی سواری که منتظر ورود کامیون بود، توقف کرد.

حسنوند ادامه داد: رانندگان هر دو خودرو پیاده و مشغول به گفت و گو شدند. با کنترل و مهار متهمان ، تیم عملیات ویژه اعزامی برای دستگیری هر دو متهم وارد عمل شدند و موفق شدند هر دو سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی کامیون 104 کیلو و 550 گرم تریاک و از داخل خودروی سواری یک کیلو و 25 گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: هر دو متهم به جرم ارتکابی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر اعتراف و سوداگران مرگ به همراه مواد مخدر کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: پس از تحقیقات تکمیلی هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 559038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟