به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: گزارش وقوع چند فقره مالخری وسایل نقلیه توسط 2 نفر در اختیار سرکلانتری هفتم قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشت های انتظامی هدفمند در محدوده سرکلانتری متشکل از اکیپ های مختلف کلانتری های تابعه افزایش یافت، گفت: در گشت زنی های انتظامی و رصد های اطلاعاتی تیمی از ماموران کلانتری 116 مولوی به تردد 2 نفر مشکوک شدند و مراقبت های ویژه پلیسی در این خصوص آغاز شد.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان از مرجع قضائی اخذ شد و تیمی از ماموران کلانتری "مولوی" به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند هر 2 متهم را که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودروی سواری پراید بودند، دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: در بررسی های اولیه از مخفیگاه متهمان 3 دستگاه خودروی سرقتی اوراق شده و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین تعدادی لوازم و قطعات خودرو کشف و متهمان به مالخری 35 فقره وسیله نقلیه و خرد کردن آنان اعتراف کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری مولوی منتقل شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هر 2 متهم به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شناسایی مال باختگان و کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟