کشف 2میلیاردی ماسک و اقلام ضدعفونی کننده احتکاری در خیابان کمیل

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید راستی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع دست برخی افراد فرصت طلب و سودجو، روز گذشته طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه تهیه و توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در پایش های اطلاعاتی موفق شدند انباری در حوالی خیابان کمیل که محل دپو و احتکار انواع ماسک، مایع و مواد ضد عفونی الکلی بود را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری اخذ شد، گفت: با هماهنگی های قضائی غروب روز هفدهم اسفندماه تیمی از ماموران این مرکز به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی، متهم را دستگیر کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: در بازرسی از محل 29هزار و 815 ماسک، 910 ژل ضدعفونی دست 500گرمی، 173 محلول ضدعفونی دست 100 گرمی و 30 اسپری ضدعفونی دست احتکار شده کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند،خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم تحویل مرجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟