مرد انتقامجو پشت صفحه مبتذل یک زن در اینستاگرام / آنها زن و شوهر بودند

به گزارش گروه حوادث رکنا،

سرهنگ "تورج کاظمی" رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: زن 24 ساله ای ساکن حوالی خیابان شریعتی تهران در 8 دی ماه سال گذشته با مراجعه به پلیس فتا اظهار کرد، شخصی ناشناسی با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالب توهین آمیز و کذبی را علیه من منتشر کرده است که موجب سلب آرامش در زندگیم و تحمل فشارهای روحی و روانی شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه گفت به فرد خاصی مشکوک نیستم، ولی مدتی است که با همسرم دچار اختلاف خانوادگی شده ام و تا کنون مرا به دفعات مختلف تهدید کرده است.

رئیس پلیس فتا تصریح کرد: با توجه به فشارهای روحی وارد شده به شاکی، بررسی موضوع بلافاصله در اختیار تیمی از ماموران پلیس فتا قرار داده شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم اطلاعات دقیقی از شاکی دارد و ظن پلیس به همسر شاکی قوت گرفت.

وی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات پلیسی متهم بودن همسر شاکی محرز شد و با دستور قضائی متهم روز 24 اسفند ماه سال گذشته به پلیس فتا دعوت شد.

سرهنگ کاظمی افزود: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه فعلی علیه متهم بود، به ناچار پس از مواجه شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد، قبول دارم صفحه ای را ایجاد و مدیریت کردم و با انگیزه نفرت و انتقام جویی این عمل را انجام دادم.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد، اضافه کرد: فضای مجازی محل انتقام‌جویی و تسویه حساب‌های شخصی نیست و آبروی افرادی که از طریق فضای مجازی بویژه شبکه‌های اجتماعی ریخته شود دیگر قابل جبران نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟