دستگیری 2 متهم با 21 میلیون قلم آمپول بدنسازی در دماوند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند همزمان با سایر شهرستان های استان تهران ورودی و خروجی های شهر را تحت نظر قرار داد که دو مرز دماوند به مازندران و مرز دماند به سمنان که منطقه ایوانکه است ایست و بازرسی هایی برقرار شد که هیچ خودروی غیرتهرانی اجازه ورود به تهران و همینطور خودروهای تهران نیز اجازه خروج از استان را نداشتند.

وی افزود: نیروهای سازمان هلال احمر، سلامت و بسیج همراه نیروهای انتظامی در این ایست و بازرسی ها حضور داشته و تست طبسنجی را انجام می دادند.

سرهنگ فاضلی ادامه داد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مسیر ورودی 5 شهر دماوند، رودهن، آبعلی، آبسرد و کیلان نیز ایست و بازرسی هایی ایجاد شد و افراد غیربومی اجاز ورود به این شهرها را نداشتند.

رییس پلیس شهرستان دماوند ادامه داد: افرادی که برای رفتن به محل کارشان قصد خروج داشتند با هماهنگی های فرمانداری برگه سبزهایی در اختیار این افراد قرار گرفت و برای ورود و خروج با مشکل روبرو نشوند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات و جرائم نسبت به سال گذشته بودیم و تردد تا 60 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ فاضلی در خصوص کشف محموله آمپول های تقویتی برای رشته بدنسازی گفت: ماموران پلیس در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 متهم و کشف 21 میلیون آمپول بدنسازی به ارزش 12 میلیارد تومان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟