بازداشت ۲ عامل اصلی شایعه ساز ابتلاء استاندار کرمانشاه به کرونا

به گزارش گروه حوادث رکنا، مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری کذب در فضای مجازی مبنی بر ابتلاء استاندار کرمانشاه به بیماری کرونا، اظهار داشت: صبح امروز(۱۳ فروردین) خبری در کانال یکی از روزنامه های محلی کرمانشاه مبنی بر مثبت شدن تست آزمایش کرونا استاندار کرمانشاه منتشر شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این خبر کذب که با هدف دروغ سیزده در این کانال منتشر شده بود، به سرعت در فضای مجازی داخل و خارج از کشور بازتاب پیدا کرد.

مسوُول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: اقدام این کانال خبری محلی که بدور از دوراندیشی و توجه به عواقب آن در این برهه حساس صورت گرفت، پیامدهای منفی بسیاری برای استان بدنبال داشت و حتی انتقادات زیادی را برانگیخت.

وی متذکر شد: از آنجایی که این اقدام تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود، جرم تلقی شده و در این راستا مدعی العموم استان کرمانشاه نیز به آن ورود پیدا کرد.

قنادی یادآورشد: بر این مبنا، ظهر امروز(چهارشنبه) دادستان کرمانشاه دستور بازداشت ۲ نفر از عوامل اصلی ایجاد این شایعه دروغ را صادر کرد و اکنون در بازداشت به سر می برند.

وی در پایان از برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با این شایعه سازان خبرداد و گفت: باتوجه موقعیت کنونی کشور که همه مسوولین و مردم برای مقابله با کرونا بسیج شده‌اند، اجازه نخواهیم داد با انتشار چنین اخبار کذبی خللی در این راه بوجود آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 555496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟