به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " بهنام ایرانمنش " گفت: روز 26 اسفند ماه خبری با موضوع تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز در واحد مسکونی در حوالی محله فرحزاد به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام شد که در همین راستا بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه یکم بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که مالک این واحد مسکونی با دپو مقادیر زیادی از موادمحترقه در انباری منزلش، قصد دارد تا با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال این مواد محترقه و آتش زای ممنوعه را به بازار مصرف عرضه کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی ارسال و اکیپی از ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عمیات پلیسی متهم را دستگیر و در بررسی های بیش تر از مخفیگاهش 14هزار و 892عدد انواع مواد محترقه از قبیل: نارنجک دستی، کپسولی، منور، و .... کشف کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه اقلام کشف شده تحویل پلیس امنیت اقتصادی داده شد، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟