تجاوز به زن جوان تهرانی توسط مدیر ساختمان!

به گزارش رکنا، در این پرونده که در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد زنی جوان از مدیر ساختمان محل زندگی‌اش شکایت کرد و گفت: مدتی قبل به یک مجتمع مسکونی نقل مکان کردم روز حادثه مدیر ساختمان زنگ در خانه ما را زد و به بهانه اینکه می‌خواهد ببیند سقف حمام چکه می‌کند یا نه وارد خانه شد و بعد از اینکه حمام را بازدید کرد خودش وارد سالن شد و شروع به صحبت و درددل کرد بعد هم ناگهان به من نزدیک شد و مرا مورد تعرض قرار داد.اما مدیر ساختمان که احضار شده بود ضمن رد این اتهام گفت: این زن دروغ می‌گوید.

من سال‌ها در آن ساختمان زندگی کرده‌ام و مدیر هستم این زن به من گفت که مطلقه است و به من پیشنهاد داد با او دوست شوم و اگر از همدیگر خوشمان آمد ازدواج کنیم. من گفتم دوست ندارم کار خلاف شرع و اخلاق بکنم حاضرم او را صیغه کنم و مدتی با هم رابطه داشته باشیم و اگر رابطه موفق بود با هم ازدواج دائم می‌کنیم و او هم قبول کرد. بعد صیغه محرمیت خواندیم.

اما نمی‌دانم چرا او از من شکایت کرده است.با توجه به دفاعیات متهم و مدارکی که شاکی ارائه داد قضات شعبه 11 برای تصمیم‌گیری در خصوص این پرونده وارد شور شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟