به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید راستی " اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر توزیع مواد مخدر شیشه توسط شخصی در مخفیگاهش در محدوده اسلامشهر شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر تایید و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد، بیان داشت: باهماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت صبح روز پانزدهم اسفندماه به محل اختفای متهم اعزام و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در نهایت موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل، 2 کیلو و 500 گرم هروئین و یک کیلو و 200گرم نوع شیشه به همراه آلات و ادوات مربوط اعم از ترازوی توزین و...کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم سابقه دار بوده و از خرده فروشان مواد مخدر منطقه می باشد، ادامه داد: در بازجوئی های اولیه متهم به جرم خود اعتراف و در اظهاراتش عنوان داشت، موادمخدر کشف شده را از طریق مرزهای شرقی، وارد کشور کرده است.

راستی با اشاره به اینکه در بررسی های تکمیلی 3 قبضه سلاح گرم نیز از مخفیگاه متهم کشف شد، بیان داشت: متهم به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیس110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 549286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟