درپی وقوع چندین فقره گوشی قاپی از دختران دانشجو دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر و وحشت دختران این دانشگاه ازسرقتهای صورت گرفته از هم دانشگاهیشان موضوع جهت شناسایی ودستگیری عاملین این سرقتها بصورت ویژه دردستور کار مأموران دایره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

درتحقیقات پلیس از مالباختگان ردپای دو پسر جوان را پیدا کردند. این 2پسرجوان با یک موتورسیکلت همانند یک شبح باسرعتی بسیار بالا به دختران نزدیک گردیده واز آنها سرقت انجام میدادند که دراین راستا مأمورین پلیس آگاهی خرمشهرضمن تشکیل گشتهای نامحسوس خود هفته گذشته یک موتور دو ترکه را در جلوی دانشگاه علوم و فنون دریایی رویت کردند که در حال قاپیدن گوشی یک خانم میباشد که مأمورین ضمن تعقیب گریز طولانی با سارقین نهایتا هردو نفر را دستگیرنمودند.

متهمین دربازجویهای فنی به 20فقره کیف قاپی و گوشی قاپی از دختران دانشجو اعتراف کردند. سارقین که هر2 آنها سابقه دار واهل آبادان وخرمشهر هستند توسط چندتن از دانشجویان مورد شناسایی قرار گرفتند این 2سارق همچنان در اعترافاتشان اظهار داشتندکه وقتی میشنیدم همه دانشجویان دختر ازما میترسیدند خیلی لذت میبردیم و حس خوبی داشتیم که متهمین پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

علی رنجکش برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 548214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟