به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعدالله گزافی" رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ساعت 15:30 دقیقه 7 اسفند ماه، اکیپی از کارآگاهان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان قزوین به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال حرکت بود مظنون، و در بررسی ها مشخص شد خودروی در چهارم اسفندماه در محدوده کلانتری 119 مهرآباد سرقت شده است.

وی افزود: کارآگاهان بلافاصله به راننده خودروی پراید دستور توقف داده ولی راننده خودروی مذکور با مشاهده واحد گشت پلیس آگاهی با افزایش سرعت خودرو از محل گریخت.

این مقام پلیسی تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز خودروی سرقتی آغاز و واحد گشت پلیس آگاهی با استفاده از علائم هشدار و آژیر مجدداً به راننده خودروی سرقتی دستور توقف خودرو را دادند ولی راننده خودرو بدون هیچ گونه توجهی ، به فرار خود ادامه داد.

سرهنگ گزافی گفت : خودروی سرقتی با ضربه و ایراد خسارت به خودروی شهروندان به فرار ادامه می دهد که نهایتاً افسر اکیپ برای حفظ جان شهروندان و جلوگیری از آسیب رساندن به خودروهای عبوری چند تیر هوایی شلیک می کند.

وی ابراز داشت: راننده خودرو مسروقه بی توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه و وارد محله بریانک شد و پس از مدتی کوتاهی خودرو متوقف و سارق به هویت "میثم 27 ساله" دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت : در بررسی سوابق کیفری میثم مشخص شد ، وی دارای سوابق متعدد سرقت خودرو می باشد . پرونده اولیه تشکیل و به همراه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟