به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "علی ذوالقدری" بیان کرد: صبح روز چهارشنبه هفتم اسفندماه با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در بازار ناصر خسرو مقدار فراوانی محلول ضد عفونی کننده جمع آوری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که خبر صحت دارد و مالک مغازه مقدار فراوانی انواع محلول های ضد عفونی کننده دپو و قصد دارد در فرصت مناسب دیگری با قیمت بالاتر به بازار عرضه کند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و به دنبال آن دستور دستگیری متهم و بازرسی از مغازه صادر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه هفتم به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن مغازه یک هزار و 354 لیتر انواع محلول های ضد عفونی کننده احتکار شده، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه مالک مغازه دستگیر و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟