به گزارش گروه حوادث رکنا، سرگرد "جواد قربانزاده" رئیس کلانتری 176 حسن آباد گفت: ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در یکی از خیابان های منطقه حسن آباد به دو جوان که در حال هل دادن یک دستگاه پراید بودند مشکوک شدند.

وی افزود: یکی از آنها به محض دیدن پلیس پا به فرار گذاشت و تیم پلیسی قبل از فرار دومین متهم موفق به دستگیریش شدند.

رئیس کلانتری 176 حسن آباد ادامه داد: وی که صحبت های ضد و نقیضی در پاسخ به سوالات ماموران داشت، ادعا کرد خودرو برای خودش است؛ اما سوئیچ و مدارک آن را داخل خانه اش جا گذاشته است.

قربانزاده با بیان اینکه ماموران پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند، ولی خودرو سابقه ثبت سرقت داشت ادامه داد: ماموران در حال تحقیق بودند که مرد 50 ساله ای سراسیمه به سمت ماموران آمد و با در دست داشتن سوئیچ و مدارک خودرو اعلام کرد که صاحب این خودرو پراید است و این مرد قصد ربودن خودرواش را داشته ، متهم که دیگر راهی جز اعتراف پیش روی خود ندید به سرقت خودرو با همکاری همدستش اعتراف کرد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: ماموران در بازرسی بدنی از متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت چند شاه کلید که برای باز کردن در خودرو از آن استفاده می کردند کشف کردند.

سرگرد قربانزاده گفت: متهم در اظهاراتش ادعا کرد، ابتدا خودروهایی را که سیستم امنیتی نداشتند شناسایی و سپس با همدستی دوستش اقدام به باز کردن در خودروها کرده و برای اینکه کسی متوجه ماجرا نشود خودرو را به صورت خاموش هل داده و در فاصله دورتر از محل پارک خودرو آن را روشن می کردند و به سرقت می بردند.

کلانتر محله حسن آباد ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری وی به بیش از 40 فقره سرقت خودرو با همکاری همدستش اعتراف و تا کنون 39 تن از مال باختگان شناسایی شدند و تحقیقات برای دستگیری همدستش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟