دستگیری سارقان بیش از 2 میلیارد ریال، اموال یک شرکت خصوصی فعال در چابهار

به گزارش رکنا، حیدرعلی کیخای مقدم امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی شکایت مدیر یک شرکت ساختمان سازی فعال در چابهار، مبنی بر سرقت تدریجی تعداد زیادی از قالب های فلزی این شرکت، به ارزش 2میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس چابهار با حضور در صحنه های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت ها توسط 2 نفر از نگهبانان آن شرکت صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی چابهار اظهار داشت: این 2 نگهبان سارق در شیف نگهبانی خود، طی چند ماه، به صورت تدریجی 270 عدد از قالبهای فلزی این شرکت را سرقت و مخفیانه از کارگاه خارج کرده بودند.

کیخای مقدم تصریح کرد: مأموران رسیدگی کننده به پرونده با حصول اطمینان از موضوع این 2 نگهبان سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی بیان داشت: این 2 متهم 22 و 27 ساله پس از انتقال به کلانتری به سرقت قالبهای ساختمانی و فروش آنها به 3 مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی چابهار با اشاره به دستگیری این 3 مالخر و کشف کلیه اموال مسروقه خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال کشف شده نیز به شرکت مذکور تحویل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟