به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعداله گزافی" رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 09:30 یکشنبه 4 اسفندماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه آیت الله سعیدی به یک دستگاه خودرو مزدا323 مظنون شده که پس از استعلام مشخص شد که خودروی مزدا روز قبل در محدوده کلانتری 121 نیاوران به سرقت رفته است .

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت افزود: راننده خودروی سرقتی به محض مشاهده خودروی پلیس با افزایش سرعت از محل گریخت و کارآگاهان با هماهنگی¬های لازم و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر و چراغ گردان اخطارهای لازم مبنی بر توقف خودرو را اعلام کردند .

این مقام پلیسی ابراز داشت: راننده خودروی مزدا به علت ترافیک با دنده عقب گرفتن و ایراد خسارت به خودروی شهروندان همچنان به فرارش ادامه می داد که به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو لاستیک خودرو ترکیده و خودروی مسروقه متوقف شد.

وی تصریح کرد: راننده خودروی سرقتی با رها کردن خودرو به صورت پیاده به فرار خود ادامه که با تلاش اعضای اکیپ و پس از شلیک چند تیر هوائی، متهم به نام داود 32 ساله دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بدو دستگیری داود به ضمن اعتراف به سرقت خودرو اظهار داشت، یک دستگاه خودروی مزدا323 دیگر نیز از محدوده کلانتری 140 باغ فیض سرقت و در حوالی میدان صادقیه رها کرده است. بدین ترتیب خودروی دوم سرقتی نیز کشف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ گزافی در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت خودرو پرونده مقدماتی برای وی تشکیل و برای کشف احتمالی خودروهای دیگر و سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟