به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " ابراهیم قاضی پور" رئیس کلانتری 137 نصر گفت: روز گذشته شهروندی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از دستبرد 2 سارق به خودرویش و حضور آنها با خودروی پژو نقره ای رنگ فاقد پلاک جلو در محل خبر داد.

وی افزود: مشخصات خودرو به ماموران گشت کلانتری گزارش شده و مشخص شد که خودرو سرقتی بوده وسابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم ویژه ای از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شدند و خودروی سارقان در محدوده خیابان جوادی در برابر خودروی گشت کلانتری قرار گرفت. راننده خودرو با حرکت به حالت دنده عقب شروع به فرار کرد و همدست وی نیز لوازم سرقتی را به بیرون از خودرو پرتاب می کرد.

رئیس کلانتری 137 نصر با اشاره به اینکه سارقان وارد اتوبان حکیم و با حرکات مارپیچ سعی بر فرار داشتند، افزود: چند تیرهوایی شلیک و پس از نیم ساعت تعقیب و گریز پلیسی خودروی سارقان با جدول کنار بزرگراه کردستان در مسیر جنوب به شمال برخورد و خودروشان متوقف شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: هر دو سارق با پای پیاده از محل متواری و ماموران به تعقیب یکی از دزدان پرداختند و پس از تعقیب یک کیلومتری موفق به دستگیری سارق جوان که ساکن شهرستان های اطراف تهران بود و برای سرقت به پایتخت سفر کرده بود، شدند.

سرهنگ قاضی پور گفت: متهم پس از دستگیری به 15 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟