به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حسین حسین زاده" رئیس کلانتری 158 کیانشهر گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت لوازم داخل خودرو دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های سرقت و تحقیقات میدانی پی بردند که 3 مرد سوار بر خودروی پراید دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زنند که با توجه به اطلاعات به دست آمده تیم های گشت کلانتری به صورت نامحسوس در محل هایی که سرقت صورت گرفته بود تردد خودرو ها را تحت نظر قرار دادند.

رئیس کلانتری 158 کیانشهر ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه شامگاه دوشنبه 5 اسفند ماه ماموران خودروی پراید سفید رنگ که با مشخصات خودروی سارقان مطابقت داشت شناسایی کردند که دستور ایست برای راننده صادر شد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس تصمیم به فرار گرفت.

این مقام پلیسی اظهار داشت: ماموران پس از یک تعقیب و گریز 10 دقیقه ای موفق به مهار و متوقف کردن خودروی پراید شدند و در ادامه هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در بازرسی از خودروی دزدان ، مقدار زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو، تعدادی ابزار و آلات سرقت به دست آوردند.

وی عنوان کرد: متهمان که معتاد بوده به 5 سرقت در جنوب شرق تهران به ویژه منطقه کیانشهر اعتراف کردند که هر سه سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟