به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور با همکاری سایر همدستانش به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان داشت: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی توسط ماموران عملیات پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد متهم اصلی پرونده پس از تهیه مواد مخدر قصد دارد با دو دستگاه پژو پس از گذشتن از استان یزد به شهر تهران محموله مواد مخدر را منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه های چهارم به استان کرمان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان 2 خودرو متهمان در محور مواصلاتی "کرمان- یزد" شناسایی و در یک عملیات مشترک هر دو خودرو متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 8 متهم دستگیر شد، عنوان کرد: در بازرسی از خودرو ها 102 کیلو حشیش و 48 کیلو و 500 گرم تریاک و 186 عدد وافورکشف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه متهمان در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اقرار کردند، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 544887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟