آزادی بیش از 200 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا ، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش بر این است که در روزهای پایانی سال با جذب کمک های بیشتر شاهد آزادی زندانیان بیشتری باشیم.

او افزود: امسال همچنین با همکاری و همراهی مسئولان قضایی، ریش سفیدان، معتمدین محلی و همراهی شورای حل اختلاف استان برای ۲۰ نفر از زندانیان محکوم به قصاص استان رضایت گرفته شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سیستم نوین زندانبانی اسلامی پس از انقلاب بر توجه به کرامت انسانی، بازسازی شخصیت افراد و رعایت حقوق شهروندی زندانیان، تقویت باورهای دینی و مذهبی آنان و بازاجتماعی کردن آنان بنا نهاده شده و در این زمینه در سطح زندان های استان موفقیت های خوبی کسب شده است.

جمیاری گفت: در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز، با همراهی و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و استفاده از منابع ستاد دیه استان و کشور و کمک های سازمان زندان ها تعداد ۲۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد با بدهی افزون بر ۱۱ میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این تعداد زندانی جرائم غیرعمد استان شامل ۲۱ مرد و یک زن بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟