به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سیف اله نوایی" رئیس کلانتری 140 باغ فیض گفت: ساعت 3 بامداد روز دوشنبه، تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض هنگام گشت زنی در منطقه به راننده و سرنشین یک دستگاه پژو 206 مشکوک شدند و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می دهند تا اینکه خودرو متوقف شد ودو جوان به سراغ خودرو پژو 206 پارک شده رفته و قصد باز کردن در خودرو را داشتند که ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل می شوند.

وی افزود: دو سارق جوان با مشاهده خودرو پلیس سوار بر خودرویشان شده و پا به فرار می گذارند و پس از یک تعقیب و گریز طولانی از اتوبان همت به اتوبان آزادگان جنوب رفته و در طول مسیر نیز تعدادی لوازم سرقتی از خودرویشان به بیرون پرتاب می کنند. در نهایت در نزدیکی شهرک استقلال خودرویشان متوقف و هر دو سارق جوان دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی از خودرو سارقان 30 قلم لوازم داخلی خودرو سرقتی کشف و متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری 140 باغ فیض منتقل شدند.

سرهنگ نوایی گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر دو سارق، سابقه دار بوده و پیش تر با جرایمی از قبیل: زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: هر دو متهم به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ فیض و پونک با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس کلانتری 140 باغ فیض با بیان اینکه تعدادی از شاکیان پرونده شناسایی شده اند از شهروندان خواست: چنانچه در چند ماه گذشته لوازم داخلی خودرویشان در منطقه باغ فیض و پونک سرقت شده است برای شناسایی اموال کشف شده به کلانتری 140 باغ فیض مراجعه کنند

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟