به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی محمدی" رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت ، گفت:در پی درگیری منجر به تخریب یک رستوران معروف در شمال غرب تهران که در اواخر شب 11 بهمن ماه رخ داد. تیم های عملیاتی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیق و بررسی در این خصوص را آغاز و پیرامون شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده و پایش اطلاعاتی هویت متهمان که بیش تر نیز از مشتریان این رستوران بودند و این محل را پاتوقی برای خود قرار داده بودند شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد :در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد عاملان تخریب در شب حادثه به علت اختلاف حساب و مشکلات شخصی با چند نفر دیگر که در این رستوران حضور داشتند درگیر شده و این درگیری منجر به تخریب رستوران شده است

سرهنگ"محمدی"با اشاره به این که نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، بیان داشت:صبح روز دوشنبه 14 بهمن ماه اکیپی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهمان در حوالی سردار جنگل اعزام شدند و در ابتدا موفق شدند دو تن از عاملان این تخریب را دستگیر و متهم سوم را نیز که از با خودرو شخص خود متواری شده بود در عملیات تعقیب و گریز در حوالی شهر قدس با شلیک چند تیر هوائی متوقف و دستگیر کنند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه خودرو متهمان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد،خاطر نشان کرد: هر 3 متهم پس از انجام بازجوئی های اولیه به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟