به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، پرونده در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم از اهالی جنوب کشور بوده و به طور مستمر بین استان های جنوبی کشور و تهران در رفت و آمد است، عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهم با سفر به استان های جنوبی کشور ، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد با یک دستگاه پژو 405 بعد از عبور از استان قم به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان قم اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو اظهار داشت: در بررسی داخل خودرو 131 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟